Príčin môže byť viac. Skontrolujte:
A) či zadávate rovnaké heslo, ako to ktoré ste zadali na Serveri telefonického pripojenia siete. Pokiaľ zadávate nesprávne heslo, potom Vás Server telef. pripojenia siete nepripojí a Vám sa objaví spomínaná správa.
Ako zistiť, či zadávate správne heslo (zisťujeme na PC, na ktorom je nainštalovaný program MRP-Video server)?
1. Zobrazte si dialóg Server telefonického pripojenia. To je možné spraviť:
a) dvojitým kliknutím na ikonu Serveru tlf. pripojenia (pokiaľ je spustený, potom je ikona na lište Štart vpravo)
alebo
b) zobrazte dialóg Telefonické pripojenie siete (napr. cez Štart-Programy-Príslušenstvo-Komunikácia) a v ňom vyberte v menu Pripojenie-Server telefonického pripojenia...
2. Kliknite na záložku s názvom modemu, ktorý používate. Kliknite na tlačítko "Zmeniť heslo".
3. Zobrazí sa dialóg "Heslo pre telefonické pripojenie siete". V ňom zadajte ako nové tak aj staré heslo to, ktoré zadávate pre telef. pripojenie z iného počítača a kliknite na OK. Pokiaľ je heslo nesprávne, tak sa ihneď zobrazí chybová správa. V tom prípade si musíte spomenúť na správne heslo.
B) Pokiaľ máte na PC s Video klientom operačný systém Windows 2000 alebo Windows XP potom skontrolujte, či máte správne nakonfigurované zabezpečenie vo vlastnostiach používaného telefonického pripojenia. Vo vlastnostiach telef. pripojenia na záložke zabezpečenia je potrebné vybrať "Upresniť nastavení", kliknúť na tlačítko "Nastavenie...". Zobrazí sa dialóg "Upresniť nastavenie zabezpečenia" a v ňom nastavte "Povoliť staršiu verziu MS-CHAP pre servery systému Windows 95".
Podrobný popis nastavenia vlastností tlf. pripojenia siete: Windows XP
C) na MSDN - (http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q293/2/98.ASP) je článok, v ktorom sa píše, že problém môže byť tiež spôsobený chýbajúcim alebo poškodeným súborom SETUPX.DLL zo systémového adresára Windows (\Windows\System). Týka sa to operačných systémov Windows 98, Windows 98 SE a Windows Me. Radí rozbaliť novú verziu setupx.dll z inštalačného CD Windows a odstrániť a preinštalovať Telefonické pripojenie sietr a súbory protokolu TCP/IP. Ale pravdepodobnosť, že problém bude v tomto je oveľa menšia, ako že je problém napr. v A) alebo B).