- Toto chybové hlásenie sa objavuje najmä pri sieťových verziách programu, v tomto prípade je potrebné spúšťať program z rovnakého disku s rovnakou cestou, napr. ak je program na serveri nainštalovaný na X:\JEDUC , tak na jednotlivých staniciach musí byť tiež spúšťaný s rovnakou cestou.
Doporučujeme skontrolovať spúštacie odkazy na jednotlivých staniciach a serveri.
Toto chybové hlásenie najčastejšie nastáva po nesprávne vykonanej aktualizácii sieťovej verzie programu, alebo keď je problem s pripojením sieťovej jednotky pri štarte OS. Ak ste skontrolovali všetky spúštacie odkazy a problém pretrváva pokračujte bodom 2. - Ukončite program, a skontrolujte, či v adresári príslušnej firmy (napr. C:\MrpWin\JedUc\DATA0003, v prípade firmy č. 3), príp.v adresári, v ktorom sa nachádza exe súbor sú súbory s koncovkou .lck a s koncovkou .net. Ak áno, je potrebné súbory s týmito koncovkami zmazať.
- Exe súbor by mal byť spustený z adresára s názvom na max. 8 znakov (napr. MRPWIN)
- Skontrolujte nastavenie BDE
- Skontrolujte nastavenie prístupových práv