- V menu Údržba dát - tlačítko Údržba dát - spustite funkciu Optimalizovať dáta a v prípade, že problém pretrváva, postupujte nasledovne:
- Ukončite program, a skontrolujte, či v adresári príslušnej firmy
(napr. C:\Program Files\MRP\Jednoduché účtovníctvo\DATA0003, v prípade firmy
č. 3), príp.v adresári, v ktorom sa nachádza exe súbor sú súbory
s koncovkou .lck a s koncovkou .net. Ak áno, je potrebné súbory
s týmito koncovkami zmazať.
- Exe súbor by mal byť spustený z adresára s názvom na max. 8 znakov (napr. MRPWIN) .
- Skontrolujte nastavenie BDE .
- Skontrolujte nastavenie prístupových práv .
- Toto chybové hlásenie sa objavuje najmä pri sieťových verziách programu, v tom prípade je potrebné spúšťať program z rovnakého disku s rovnakou cestou, napr. ak je program na servri nainštalovaný na X:\JEDUC , tak na jednotlivých staniciach musí byť tiež spúšťaný s rovnakou cestou.